پلاک

پلاک

♥️سلام خوش اومدید به وبلاگ پلاک ♥️
اینجا دلنوشته مینویسم
و هر چی که مینویسم واقعا بهش ایمان دارم
یک باورقلبی از ته ته قلبم
برای دل خودم مینویسم و
میدونم که حقی که شهدا بر گردن ما دارن با نوشتن درموردشون ادا نمیشه اما به نظرم کمترین کاری که میتونم انجام بدم همینه
نوشته هام شاید تکراری باشن اما
به نظرم ارزش تکرار شدن رو دارن

ان شاءالله که بتونیم راه شهدا رو ادامه بدیم و مورد شفاعتشون قرار بگیریم

التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۸ خرداد ۹۸، ۱۶:۰۲ - 00:00 :.
    :)
  • ۹ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۰ - 00:00 :.
    +++++
پیوندهای روزانه

بسـم اللہ الـرحمن الــرحیم

یکی اومد نشست بغل دستم:

گفت :آقا یه خاطره برات تعریف کنم؟

گفتم :بفرمایید:

یه عکسی به من نشون داد،یه پسر ۱۹،۲۰ساله ای بود

گفت:این اسمش عبدالمطلب اکبری است..

این بنده خدا زمان جنگ مکانیک بود،در ضمن کرولال هم بود..

یه پسرعموش هم غلام رضا اکبری شهید شده بود..

غلام رضا که شهید شد.. عبدالمطلب اومد بغل دست قبر غلام رضا نشست..

بعد هی با اون زبون کرولالی خودش،باما حرف می زد..

ماهم می گفتیم چی میگی بابا..

محلش نمی ذاشتیم..

می گفت عبدالمطلب هرچی سروصدا کرد،هیچ کس محلش نذاشت،گفت دید ما نمی فهمیم.‌.

بغل دست قبر این شهید با انگشتش یه دونه چارچوب قبر کشید..

روش نوشت شهید عبدالمطلب اکبری.‌.

بعد به ما نگاه کرد وگفت نگاه کنید!

خندید،ما هم خندیدیم.‌.

گفتیم شوخیش گرفته ..

می گفت دید همه داریم می خندیم طفلکی هیچی نگفت،سرش رو انداخت پایین.‌.

یه نگاهی به سنگ قبر کرد بادست پاکش کرد..

فرداش هم رفت جبهه..

ده روز بعد جنازش رو آوردند‌..

دقیقا همون جایی که با انگشت کشیده بود، خاکش کردند..

وصیت نامه اش خیلی کوتاه بود این جوری نوشته بود...

بسم الله الرحمن الرحیم

یک عمر هرچی گفتم به من می خندیدند..

یک عمر هرچی می خواستم  به مردم محبت کنم..

فکر کردند من آدم نیستم..

مسخره ام کردند..

یک عمر هرچی جدی گفتم.‌.

شوخی گرفتند..

یک عمر کسی رو نداشتم باهاش حرف بزنم‌‌..

خیلی تنهابودم..

یک عمر برای خودم می چرخیدم .. یک عمر.‌‌.

اما مردم!

حالا که ما رفتیم بدونید..

هرروز با آقام حرف می زدم..

و آقا بهم گفت تو شهید می شی..

جای قبرم روهم بهم نشون داد..

این روهم گفتم اما باور نکردید..

  • فاطمه

نظرات  (۱)

چقدر قشنگ بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی